pondelok 6. apríla 2015

Samba BUS


Ztrafím Lidičkové!

Dnes máme Veľkonočný pondelok, slnko svieti, vonku je príjemne, čo viac si priať?
 Dúfam, že všetci utekáte niekde po vonku a polievate dievčatá. Len ja som radšej doma a píšem článok na môj rozkvétající se blog!

Včera som bol navštíviť bábušku a pracovať v záhrade, ako by správny chlap mal! No lenže to by som nebol ja keby som niečo nepokazil. Tentokrát to odniesol otcov drvič konárov as. kompostovač, do ktorého som hodil oceľovú tyč...

V tom momente som dopracoval, zobral vzduchovku a strieľal do plechovíc.

No ale dosť o mojej šikovnosti. Chcem sa vám pochváliť mojimi spomínanými umeleckými fotkami Volkswagenu T1.



A na záver jedna extra sexy fotka.

3 komentáre:

  1. nie si frajer a fotograf blogerky Vera Paradis? na tej poslednej fotke sa mi zdá, že je to ona!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vy anonymovia viete všetko, že! máš pravdu

      Odstrániť
  2. No to je bomba! Fakt taký šikovný si! :D
    Jdu do sklepa pro lego, mám kvůli tobě chutě :D

    OdpovedaťOdstrániť